miércoles, 8 de agosto de 2012

Amors del passat


 Ja no hi ets en tots els sentits. Et vaig fer desaparèixer de la meva vida. Érem joves, jo buscava d'altres coses, sentia que ja no encaixàvem, que cada cop teníem menys en comú . I vem posar fi a la nostre història. Amb els anys vem refer les nostres vides, però al viure tant lluny l'un de l'altre els nostres camins no es van tornar a trobar, i ni jo ni tu vem aclarir les coses ni vem intentar tornar a ser amics.

Al cap d'uns anys et vas posar malalt. Jo sabia que t'havies casat i que la teva dona estava embarassada, però la malaltia se't va complicar i amb molt poc temps se te´n va endur. Se que la teva dona i el teu fill han tingut problemes amb la teva família i ja no viuen al mateix poble. A lo millor no els coneixeré mai. I els teus germans si que s'assemblen a tu, i quan els miro em recorden tant a tu. I ara miro enrere, i no puc deixar de pensar amb tantes coses que vem fer junts.. com ens hagués anat? també t'hagués perdut? ara seria una vídua? al menys podíem hagué parlat i intentar tornar a ser amics. Ens vam estimar molt, eram verges en tots els sentits, Et recordo sempre rient, de festa, cantant cançons amb la guitarra, descobrint-nos, els teus ulls... sempre els portaré tatuats a la memòria, només puc dir que sento el mal que et vaig poder fer en aquell moment, per el mal moment teu, no en vaig saber prou, érem molt jovenets, espero trobar-te algun dia i agafar-te la mà fort.

2 comentarios:

  1. Em sembla que aquest tipus de preguntes de "que hagués estat si???"... ens les hem fet la majoria alguna vegada.

    Jo sí he mantingut una bona relació amb el meu primer ex, el meu ex mes important aquell que com sempre he dit no va falla l'amor, hem fallat nosaltres, la falta d'experiència, la poca edat, el no saber gestionar emocions i deixar-se portar pel mes fàcil.

    I amb el temps i amb totes les meves vivències i desprès d'arrossegar altres ex res comparables a la meva primera experiència amb una convivència de gairebé quatre anys, tinc la convicció que tènia que ser aixi per adonar-me que de vegades l'amor no és suficient.

    Dóna-li les voltes justes perquè de vegades l'imaginació és tan prodigiosa que les respostes les fem a la nostra mida.

    Petonet maca

    ResponderEliminar
  2. De vegades el problema és que quan som joves estimem massa, d'una manera tan inconscient que sense voler fem mal i en rebem. El meu primer ex, el que em va marcar de per vida, encara ara no vol que siguem amics. Diu que només lluny de mi pot refer la seva vida. Jo de vegades també em pregunto "què hagués passat si..." o també vull saber d'ell. És una altra mena d'amor, des del record. Una abraçada!

    ResponderEliminar