lunes, 4 de junio de 2012




Un edifici, alt, prim, immens, de vidre, amb moltes finestres i oficines de gent agressiva amb corbates i talons d'acer que venen fum, diners que no existeixen, accions del no-res, telèfons que sonen i sonen, megas de velocitat, de capacitat, tot córrer, tot es compara, tot està en judici i inspecció, tot està a la venta, tot s'etiqueta, tot s'escaneja, tot es codifica...... No, jo no sóc això, on és la música?, no vull ser un edifici ple de cables, totxos,pladur i electrodomèstics que em fan més fàcil la vida, màquines de cafè, màquines de pensar, màquines d'aigua, vull ser una masia, vull olorar la vida, vull tornar a la vida, on és el camp? on és el mar!? em vull mullar, em vull morir entre verds i blaus mai vistos i amb la posta de sol més bonica o amb la pluja més animal caient sobre meu!

2 comentarios:

  1. Voler és poder! Però s'ha de voler de veritat i canviar, no hi ha res que ens retingui en un lloc que no ens agrada o que ens fa estar en contradicció amb la nostra essència.

    ResponderEliminar
  2. T'asseguro que en mig de tot aquest mon ple de parafernàlies, en mig d' aquesta societat de consum on l' únic que es fa es sobreviure, pots trobar el teu lloc, nomes es tracta d' escollir i allunyar de tu tot allo que no t' agradi, es molt simple, però aixo si, obre be els ulls.

    ResponderEliminar