miércoles, 7 de agosto de 2013

tempestes
















A vegades les persones que estimes et poden arribar a fer molt mal. Suposo que els amics a vegades passen per moments dolents o vertiginosos, i jo m'he trobat un volcà al davant i no he sabut parar l'explosió...  m'he cremat jo que era qui estava més a la vora. Sens dubte he tigut un mal dia, un d'aquells que és millor oblidar ràpid, per tant no em pregunteu el perquè, estic fent un resethe formatejat la targeta del dia d'avui, sentencio els moments que m'han fet plorar a cadena perpetua.... no podran tornar a veure la llum. Tot es pot solucionar menys la mort, o això diuen. Jo m'he limitat a sortir a córrer, i a recordar les coses que em fan sentir bé! També he recordat els que ja no hi són... i els que tinc lluny, mitja hora de córrer i suar donen per molt. Sembla que avui tindrem una gran tempesta... millor! així s'acabarà de netejar l'ambient... Bona tempesta a tothom i estimeu-vos molt!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario