lunes, 2 de abril de 2012

benvolguts vosaltres i benvolguda jo!




En realitat... tinc un altre blog, però vull ser-li infidel. Com que sóc una mica bocamoll, entre la il.lusió de endinsar-me poc a poc en aquest món blogaire i que no se que és el fre de mà quan m'embalo i xerro massa... ara em trobo que ho he escampat per el meu voltant això de que tenia un blog i segons què em fa molt tall de explicar-ho... per que hi ha gent com la meva parella o algunes amistats que em llegeixen i em comenten... i que ningú s'ho prengui malament, que m'encanta el meu alter ego, però no em deixo anar del tot. Total, que l'altre blog el seguiré freqüentant... però aquest em servirà per els secrets, creuant els dits per que ningu relacioni un amb l'altre.
En definitiva us dono la benvolguda a vosaltres nous lectors, que en definitiva, tampoc espero que llegiu el que penso, però això de escriure em va bé per col.locar els mobles del meu cap d'una manera ordenada, això d'escriure per a ningú ja ho feia de jove i encara en guardo algún, i em funciona per esbargir-me, com quan necessites sortir a córrer amb la música ven alta per esgotar i cremar la merda que a vegades s'acumula dintre de tu mateixa... i al final surt tota, com una sessió de psicòleg.

No hay comentarios:

Publicar un comentario